torsdag 15 februari 2007

javla mockasinbogar!

Vi har hittat Monaco! Mitt i Indien finns ett land som heter Monaco, hit flyttar man om man som du och jag vill slippa skatt o sant trams. Visst later det spannande?

Jag kor ofta pa fel sida, garna full, har blivit stoppad av snuten kl 3 pa natten, men klarade mig sjalvklart undan, alkohol hjalper mot det mesta!

Vi gar nu pa jakt efter ett smaskigt rave/ Halsningar fran India-Land/

P.s. Nu bor intresseklubben anteckna: Bengtsson fran rederiet stod vid sakerhets kontrollen pa landvetter och visiterade oss, vi halsade glatt och log, De Ni! D.s.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När jag läser dina inlägg känns min egna hjärna så fokuserad och logisk... det är skönt som omväxling. Hey du! Nu har vi bokat Indienresan..! Inget återköp, 4 April-1 Maj... oooh ja.. vi får planera något stort då. Per

Alexander sa...

jag heter apa, kalle pannkaka!