måndag 15 januari 2007

CHOPEXPRESS

OM ni, som jag, stundtals har det rätt knapert med de egna finanserna har jag ett förslag som kan spara en del av era surt förvärvade slantar. Jag upptäckte för ca en vecka sedan fördelarna med Shopexpress. Första gången, försiktigt som jag är, handlade jag på äkta svenssonvis (ärligt). Andra gången råkade jag glömma att slå in min lilla bit roquefort (det är så dyrt med god ost nu för tiden). I kassan lät en liten näpen och mycket söt dam mig slinka förbi utan att granska min kasse - och vips insåg jag fördelen med Chopexpress (som det bör kallas) - GRATIS R O QU E F O R T ! ! ! ! Om man, mot förmodan skulle bli upptäckt, kan man med enkel het hävda att man endast råkat glömma att slå in produkten. Shopexpress är så lättbedrägligt att systemet uppmuntrar en att bedra det. Mycket nöje och spänning!

((Knut Knutsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå, det är ju olagligt! Hur skulle det se ut om alla handlade gratis hela tiden?

Linus Fritz sa...

men hallå! - nähe? Jaa, hur skulle det se ut? Världen skulle säkerligen rasa mot sin undergång i eskalerande tempo! Alla matbutiker skulle slå igen - människorna skulle svälta - det skulle bli världskrig. För er med gamla kristna ideal - handla ost för 200:-/kg och le för att ni gör världen till en bättre plats.

Mr EEEVIL

Anonym sa...

Hejarn sais: Du har rätt, Linus. Snattning är en av få företeelser som faktiskt strävar efter att återställa balansen i universum. Det är ni som behöver oss, mer än vice versa.