måndag 29 januari 2007

Är Kenta Gustavsson släkt med Lena Gustavsson?

Jag fann den här mycket charmerande lilla snutten och slogs av följande tanke: Kan det vara så att Lena Gustavsson är släkt med Kenta Gustavsson? Det skulle förklara många av mina grubblerier och förenkla min livssituation, om det vore så. Jag tänker mest på tröjan Kenta har på sig: "Try it - you will like it 69". Nånstans i mina gamla rimfrosthjärna erinrar jag mig att jag hört det uttrycket i det Guvstavssonska residenset under tidiga tonår. Kanske är det en släktdevis? Ni måste titta på slutet av scenen när Kenta och Lennart Svahn talar ut. Lennart är otäckt manipulativ - men inte streetsmart som gamla Kenta inte.

Det finns en version med H E L A låten för er som inte kan få "melodin" ur huvudet. Mycket Nöje!

http://www.youtube.com/watch?v=gbogqscBlQ4

Inga kommentarer: